Tekst oglasa
O poslodavcuPomoćnik ministra
Lokacija: Sarajevo
Mostar, 04.12.2025.
Na osnovu člana 24. stav (3) Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 29/03, 23/04, 39/04, 54/04, 67/05, 8/06, 4/12, 99/15 i 9/17 - Presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine broj: U-13/16) i čl. 8., 9., i 10. Pravilnika o karakteru javnog konkursa i postupku postavljenja državnih službenika u organima državne službe Federacije BiH („Službene novine Federacije BiH“ broj 10/25), a na zahtjev Federalnog ministarstva prostornog uređenja, Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine, objavljuje
J A V N I K O N K U R S
za popunu radnih mjesta rukovodećih državnih službenika u
Federalnom ministarstvu prostornog uređenja
I. RADNA MJESTA
- Pomoćnik ministra u Sektoru za prostorno planiranje - 1 (jedan) izvršilac
- Sekretar Ministarstva - 1 (jedan) izvršilac
II. OPIS POSLOVA
Radno mjesto 01.
Opis poslova: Pomoćnik ministra rukovodi Sektorom i u tom pogledu ima ovlaštenja utvrđena u članu 24. ovog pravilnika (Član 24: Osnovnim organizacionim jedinicama neposredno rukovode pomoćnici ministra i Šef kabineta i u rukovođenju imaju sljedeća ovlaštenja: raspoređuju poslove i radne zadatke na šefove unutrašnjih organizacionih jedinica ili ako nemaju unutrašnjih organizacionih jedinica direktno na službenike i namještenike, daju upute za rad, nadziru rad službenika i namještenika, koordiniraju rad između unutrašnjih organizacionih jedinica, predlažu poslove i radne zadatke za godišnji plan rada Ministarstva, utvrđuju periodični plan Ministarstva i obezbjeđuje njihovu realizaciju, pripremaju izvještaj o radu iz djelokruga rada osnovne organizacione jedinice kojom rukovode, osiguravaju zakonito, stručno i blagovremeno obavljanje poslova i radnih zadataka, upoznaju ministra sa stanjem i problemima u vezi vršenja poslova iz nadležnosti organizacione jedinice kojom rukovode, predlažu ministru mjere za prevazilaženje postojećih problema. U vršenju ovlaštenja iz stava 1.
ovoga člana pomoćnici ministra i šef kabineta dužni su postupiti po svim nalozima i zahtjevima ministra i izvještavati ga o preduzetim mjerama i rezultatima postignutim tim mjerama). Neposredno vrši sljedeće poslove: prati stanje u oblasti prostornog planiranja te predlaže i učestvuje u izradi stručnih podloga za izradu zakonskih i podzakonskih akata iz oblasti prostornog planiranja kao i za njihovu izmjenu i dopunu; daje uputstva za izvršavanje zakona,drugih propisa iz oblasti prostornog planiranja, priprema analize, izvještaje, informacije iz oblasti prostornog planiranja iz nadležnosti Federacije BiH; koordinira aktivnosti učesnika u internacionalnim projektima iz oblasti prostornog planiranja; afirmira poduzete aktivnosti i predlaže mjere za unapređenje prostornog razvoja Federacije BiH u okviru evropskih i internacionalnih tijela i organizacija; prezentira nadležnim tijelima i institucijama zaključke, preporuke i dokumente regionalnih evropskih tijela ili skupina nadležnih za prostorno planiranje, s ciljem uključivanja Federacije BiH u što veći broj regionalnih projekata; prati stanje u oblasti prostornog planiranja na evropskom nivou i predlaže mjere za usaglašavanje regulative na prostoru Federacije BiH sa usvojenim smjernicama, rezolucijama i deklaracijama na evropskom nivou; prezentira i informira evropska i internacionalna tijela i organizacije o stanju prostornog razvoja Federacije BiH, implementaciji usvojenih dekleracija, rezolucija i dr, prati rad na uspostavi i djelovanju baze podataka i jedinstvenog informacionog sistema, koordinira vođenje prvostepenih upravnih postupaka po zahtjevima stranaka za izdavanje urbanističkih saglasnosti i lokacijskih informacija, koordinira vođenje upravnih postupaka po zahtevima za izdavanje ovlaštenja za obavljanje stručnih poslova izrade planskih dokumenata vrši i druge poslove koje mu odredi ministar.Visina pripadajuće osnovne plaće: 2.888,00 KM
Mjesto rada: Sarajevo
Radno mjesto 02.
Opis poslova: Sekretar Ministarstva (u daljem tekstu: sekretar) vrši poslove: od značaja za unutarnju organizaciju Ministarstva i rad Ministarstva; koordinira i usmjerava rad svih organizacionih jedinica Ministarstva; upoznaje ministra o stanju i problemima u vršenju planiranih poslova, te predlaže preuzimanje potrebnih mjera na rješavanju postojećih problema; sarađuje između Ministarstva i drugih organa uprave, upravnih organizacija i preduzeća; koordinira praćenje troška budžetskih sredstava i izrade prijedloga tromjesečnih planova potrebnih budžetskih sredstava kao i izvještaj o utrošku sredstava po pojedinim stavkama; koordinira rad na pripremi tromjesečnih i godišnjih programa i izvještaja o radu Ministarstva, realizira program rada Ministarstva; odgovoran je za korištenje finansijskih, materijalnih i ljudskih potencijala koji su mu povjereni; pomaže ministru u rukovođenju Ministarstvom; vrši i druge poslove koje mu odredi ministar. Sekretar Ministarstva za svoj rad odgovara ministru.
Visina pripadajuće osnovne plaće: 3.132,63 KM
Mjesto rada: Sarajevo
III. USLOVI ZA PRIJAVU
Opći uslovi:
Kandidati moraju ispunjavati opće uslove iz člana 25. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Zakona):
1. da je državljanin Bosne i Hercegovine;
2. da je stariji od 18 godina;
3. da ima univerzitetsku diplomu ili druge obrazovne ili akademske kvalifikacije najmanje VII stepena stručne spreme, odnosno visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja, što se utvrđuje propisom kojim se uređuju poslovi osnovne djelatnosti i pomoćno tehnički poslovi i uslove za njihovo obavljanje u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine;
4. da je zdravstveno sposoban/a za obavljanje određenih poslova predviđenih za to radno mjesto;
5. da u posljednje tri godine od dana objavljivanja upražnjenog radnog mjesta lice nije otpušteno iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
6. da nije obuhvaćeno odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
Posebni uslovi:
Pored općih uslova navedenih u javnom konkursu, kandidati moraju ispunjavati i posebne uslove, i to:
Radno mjesto 01:
- VSS - VII stepen stručne spreme odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa (koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema studiranja, arhitektonski ili građevinski fakultet, prirodnomatematički fakultet (odsjek za geografiju, smjer za regionalno i prostorno planiranje),
- najmanje pet godina radnog staža.
Radno mjesto 02:
- VSS - VII stepen stručne spreme odnosno visoko obrazovanje prvog ciklusa ( koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova ) ili drugog ili trećeg ciklusa Bolonjskog sistema, diploma visokog obrazovanja pravne, upravne ili ekonomske struke,
- najmanje šest godina radnog staža.
IV. IZBORNI PROCES
Izborni proces se provodi putem ispita općeg znanja (IOZ) i stručnog ispita.
- IOZ ima za cilj utvrditi da li kandidati koji konkurišu na radno mjesto državnog službenika posjeduju dovoljan stepen općeg znanja, što je preduslov za rad u organima državne službe u Federaciji Bosne i Hercegovine. Kandidati koji su položili stručni upravni ispit na bilo kom drugom nivou vlasti u Bosni i Hercegovini ili su položili pravosudni ispit izuzeti su od polaganja IOZ.
- Stručni ispit provodi se s ciljem procjene sposobnosti kandidata za obavljanje poslova na konkretnom radnom mjestu, a sastoji se od pisanog i usmenog dijela (strukturiranog intervjua). Pravu pristupa stručnom ispitu imaju kandidati koji se prijavljuju na radna mjesta državnih službenika, pod uslovom da ispunjavaju uslove javnog konkursa i da su prethodno položili ispit općeg znanja (IOZ), a prema strukturi stručnog ispita za radna mjesta rukovodećih državnih službenika kako slijedi:
Stručni ispit za radno mjesto rukovodećeg državnog službenika sastoji se od:
- Pisani dio stručnog ispita sastoji se od: test od 10 pitanja zatvorenog tipa sa opcijskim odgovorima i pisanog rada sa jednim zadatkom.
- Kandidat koji je položio pisani dio stručnog ispita pristupa usmenom dijelu stručnog ispita koji se provodi kroz strukturirani intervju na kojem članovi Komisije vrše procjenu kompetencija za obavljanje poslova konkretnog radnog mjesta na koje se kandidat prijavio. Strukturirani intervju Komisija vodi po utvrđenoj Listi kompetencija koja čini sastavni dio Instrukcije o provođenju stručnog ispita.
V. PRIJAVA NA JAVNI KONKURS
Prijavu na javni konkurs kandidati mogu podnijeti na dva načina: online putem web aplikacije „eKonkurs“ ili putem pošte, na adresu Agencije u skladu s uslovima ovog javnog konkursa odnosno u skladu sa statusom kandidata u pogledu obaveze polaganja ispita općeg znanja:
1. Kandidati izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose:
- Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa te podnošenjem uredno popunjene online prijave, u skladu s Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs1
- Putem pošte – dostavljanjem uredno popunjenog Obrasca prijave2 (bez dodatne dokumentacije).
2. Kandidati koji nisu izuzeti od polaganja ispita općeg znanja prijavu podnose:
- Online putem web aplikacije „eKonkurs“ otvaranjem korisničkog računa te podnošenjem uredno popunjene online prijave u skladu s Procedurom o postupku elektronske prijave kandidata na javni konkurs sa obavezom učitavanja dokaza: Uvjerenje o radnom stažu3 u struci nakon sticanja visoke stručne spreme na obrascu uvjerenja dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži sve podatke navedene u propisanom obrascu.
- Putem pošte – uredno popunjen Obrazac prijave i dokaz: Uvjerenje o radnom stažu, u struci nakon sticanja visoke stručne spreme, original ili ovjerena kopija na obrascu dostupnom na web stranici Agencije, ili drugi dokaz koji sadrži podatke navedene u propisanom obrascu.
VI. DOSTAVLJANJE DOKAZA NAKON STRUČNOG ISPITA
Kandidati koji uspješno polože stručni ispit dužni su u roku od pet dana od dana prijema obavještenja od strane Agencije, putem pošte, dostaviti dokaze (original ili ovjerene fotokopije) o ispunjavanju općih i posebnih uslova ovog javnog konkursa, izuzev dokaza o zdravstvenoj sposobnosti, sa sljedećom napomenom da:
Ovjerena fotokopija diplome o završenom visokom obrazovanju mora sadržavati napomenu da izvornik - diploma, sadrži suhi žig koji se na fotokopiji ne vidi. Ovjerene fotokopije diploma moraju sadržavati i potpise ovlaštenih lica. Sve ovjerene fotokopije diploma koje ne budu dostavljene na navedeni način bit će odbačene kao neuredne.
Dokaz o radnom stažu u struci dostaviti na Obrascu Uvjerenja o radnom stažu, a izuzetno se može dostaviti i drugi dokument pod uslovom da sadrži sve podatke koji su propisani obrascem uvjerenja.
Kandidat koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje po osnovu posebnog zakona dužan je istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu u skladu s propisom na koji se poziva koje će prilikom izbora kandidata cijeniti rukovodilac organa državne službe.
1 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/56
2 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
3 https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba/BS/Home/Stranica/53
Agencija može u svakoj fazi konkursne procedure zatražiti od kandidata na uvid originale priloženih kopija dokumenata koji služe u svrhu dokazivanja ispunjavanja uslova javnog konkursa. Ukoliko pozvani kandidat ne postupi po zahtjevu Agencije za provjeru izvornosti dostavljenih ovjerenih fotokopija dokumenata, bit će isključen iz konkursne procedure.
VII. OBAVJEŠTAVANJE KANDIDATA
Agencija, u skladu sa članom 30. Zakona o državnoj službi u Federaciji Bosne i Hercegovine i članom 24. Uredbe o uslovima, načinu i programu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita za kandidate za državnu službu u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 75/24) objavljuje rezultate javnog konkursa na Oglasnoj ploči (u digitalnom i fizičkom formatu) i pisano informira sve kandidate o rezultatima koje su postigli.
Agencija obavještava kandidate o svim fazama izbornog postupka, datumu, vremenu i mjestu polaganja ispita općeg znanja i stručnog ispita i drugim informacijama vezano za konkurs putem službene web stranice https://ekonkurs.adsfbih.gov.ba, web aplikacije „eKonkurs“, ili elektronskim putem (e-pošta) u slučaju da je ista sastavni dio prijavnog obrasca kandidata.
VIII. VAŽNE UPUTE KANDIDATIMA
1. Prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljnjem izbornom postupku. O dodijeljenoj šifri podnosilac prijave će biti obaviješten putem adrese e-pošte navedene u prijavnom obrascu.
2. Kandidati u javnom konkursu moraju ispunjavati uslove javnog konkursa s danom njegove objave u „Službenim novinama Federacije BiH”, neovisno od toga kada su dokazi dostavljeni.
3. Ako kandidat ne pristupi polaganju stručnog ispita smatrat će se da je odustao od dalje konkursne procedure.
4. Kandidate koji polože stručni ispit (pismeni i intervju), Agencija će pisano obavijestiti o vremenu i načinu dostavljanja dokaza o ispunjavanju uslova javnog konkursa.
5. Kandidat koji u bilo čemu ne postupi po navodima javnog konkursa bit će isključen iz konkursne procedure bez mogućnosti ponavljanja propuštene radnje.
6. Priprema za ispit: Kandidati mogu koristiti web aplikaciju ILIAS za pripremu ispita na adresi: ilias.adsfbih.gov.ba gdje će pronaći:
- Pristup materijalima – Vodič za polaganje ispita općeg znanja i stručnog ispita
- Simulaciju ispita – Probni testovi dostupni online.
7. Agencija za državnu službu Federacije BiH obavještava kandidate da su odgovori na najčešće postavljena pitanja dostupni na službenoj web stranici Agencije. Za dodatna pitanja koja nisu obuhvaćena objavljenim informacijama, službena komunikacija s kandidatima odvija se isključivo putem e-mail adrese: [email protected]. Molimo kandidate da komunikaciju putem drugih kanala smatraju nevažećom.
IX. ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Rok za podnošenje prijave je 15 (petnaest) dana od dana objave javnog konkursa u "Službenim novinama Federacije BiH".
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave bit će odbačene.
Online prijava podnešena putem web aplikacije „eKonkurs“ smatra se blagovremenom ako je poslana najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave.
Prijava dostavljena putem pošte smatra se blagovremenom ako je poslana preporučeno najkasnije posljednjeg dana roka predviđenog za podnošenje prijave, na adresu:
Agencija za državnu službu Federacije Bosne i Hercegovine
Kolodvorska br. 6
71 000 S a r a j e v o
s naznakom:
“Javni konkurs za popunu radnih mjesta rukovodećih državnih
službenika u Federalnom ministarstvu prostornog uređenja“,
s pozivom na broj: 06-30-8-1159/25
Natječaj je preuzet iz drugih izvora oglašavanja. Služba za zapošljavanje HNŽ-HNK ne odgovara za navode iz natječaja, izmjene i dopune za vrijeme trajanja natječaja, niti za greške nastale prilikom prenošenja teksta natječaja.
Natječaj je objavljen na oglasnoj ploči i na web stranici Službe za zapošljavanje HNŽ-HNK.
Mostar, 04.12.2025.
Oglas je preuzet sa zvanične web stranice gore navedene institucije ili iz drugih izvora oglašavanja. Posaomarket.ba ne odgovara za navode iz oglasa, niti za eventualno kasnije napravljene izmjene i dopune za vrijeme trajanja javnog oglasa. Molimo da za dodatne informacije kontaktirate nadležne institucije.
